Қазақстан жоғары оқу орындарында студенттердің құқықтары мен мүдделерін қорғауға бағытталған студенттік омбудсмендер институты барлық өңірде тиімді жұмыс істеп келеді. Бұл туралы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім комитеті төрағасының орынбасары Ақерке Абылайхан мәлімдеді.
«Қазіргі таңда еліміздегі 122 жоғары оқу орнында 680 мыңға жуық студент білім алуда. Министрлік студенттердің құқықтары мен мүдделерін қорғау, оқу процесінде әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз ету бағытында кешенді жұмыс жүргізіп келеді. Бұл ретте студенттік омбудсмендер маңызды рөл атқарып отыр», – деді ол Орталық коммуникациялар қызметіндегі брифинг барысында.
Академиялық адалдық – басым бағыт
Министрлік өкілі атап өткендей, академиялық адалдықты сақтау – білім беру жүйесінің маңызды қағидаларының бірі. Осы мақсатта Академиялық адалдық лигасы құрылған. Қазіргі таңда бұл лигаға 18 жоғары оқу орны мүше.
6 мыңнан астам өтініш қаралған
2024–2025 оқу жылында студенттік омбудсмендер тарапынан 6 079 өтініш қаралған. Бұл туралы Ғылым және жоғары білім министрінің жастар саясаты жөніндегі штаттан тыс кеңесшісі Тоқтар Болысов хабарлады.
«Келіп түскен өтініштердің басым бөлігі оқу процесі, жатақхана, шәкіртақы мен ұйымдастырушылық мәселелерге қатысты болды. Омбудсмендер бұл сұрақтарға жедел әрекет етіп, студенттерге қажетті қолдау көрсетті», – деді ол.
Сондай-ақ, жыл ішінде:
-
100-ден астам жоспарлы іс-шара
-
20-дан астам жоспардан тыс мониторинг жүргізілген.
Омбудсмендер студенттермен кері байланыс орнатып, олардың құқықтарының бұзылуына жол бермеуге ықпал еткен.
Бастама қалай басталды?
2022 жылы Ғылым және жоғары білім министрі Саясат Нұрбек алғаш рет студенттік омбудсмен институтын енгізу туралы бастама көтерген болатын. Сол уақыттан бері бұл жүйе оқу орындарында қауіпсіз әрі әділетті білім беру ортасын қалыптастыру тетігіне айналды.
Қорытынды
Студенттік омбудсмен – жастардың құқығын қорғайтын, олардың мәселесін естіп, шешуге атсалысатын маңызды құралға айналды. Бұл бастама білім беру сапасына ғана емес, сенімге негізделген оқу ортасын құруға да жол ашады.