Отбасылық цифрлық картаны енгізу нәтижесінде 2024 жылдың басынан бастап мемлекеттік қызметтерді проактивті түрде көрсету үшін 389,9 мыңнан астам адамға SMS хабарламалар жіберілді. Бұл ретте 171,1 мың адам жәрдемақы немесе төлемдерді өтініш берусіз алу мүмкіндігін пайдаланды, деп хабарлайды kaskelen.kz тілшісі.
Отбасылық цифрлық картасы мемлекеттік органдардың барлық қолданыстағы ақпараттық жүйелерінің деректері негізінде құрылады. Бүгінгі таңда онда Қазақстанның 20 миллион азаматы немесе 6 миллионнан астам отбасы туралы ақпарат бар.
ОЦК енгізудің негізгі мақсаты – қазақстандықтардың мемлекеттік қолдау жүйесіне тең қол жетімділігін қамтамасыз ету. Осыған байланысты Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексінде әлеуметтік саясаттың орта және ұзақ мерзімді міндеттері мен бағыттарын айқындау құралы ретінде отбасының цифрлық картасы белгіленген.
Сондай-ақ, биржадан тыс сауда-саттық азаматтардың әлеуметтік жағдайына байланысты қандай да бір кепілдендірілген мемлекеттік қолдау алу құқықтары туралы күнделікті “электрондық хабарлама” болып табылады.
Қазіргі уақытта ОЦК мемлекеттік қолдау шараларын алуға құқығы бар қазақстандықтарға жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдердің 10 түрін ешқандай өтінішсіз ресімдеуге мүмкіндік береді.
Бұл еңбекке қабілеттілігінен айырылған жағдайда төленетін әлеуметтік жәрдемақылар: жұмысынан айырылған жағдайда төленетін әлеуметтік жәрдемақылар, асыраушысынан айырылғаны үшін төленетін әлеуметтік жәрдемақылар, мүгедек баланы тәрбиелеп отырған ата-аналарға (қамқоршыларға) берілетін жәрдемақылар, мүгедектік бойынша жәрдемақылар, көп балалы отбасыларға берілетін жәрдемақылар, “Алтын Алқа” және “күміс алқамен” марапатталған көп балалы аналарға берілетін жәрдемақылар, атаулы әлеуметтік көмек, сондай-ақ жерлеу үшін біржолғы төлем.
Сонымен қатар, биржадан тыс ұйым арқылы зейнетақы төлемдерін алу мүмкіндігі, “қандас” мәртебесін беру немесе ұзарту кезіндегі мәртебенің жарамдылық мерзімі және жұмыссыздарды жұмыспен қамту шаралары туралы автоматты хабарламалар жүзеге асырылды.
Мемлекеттік қолдау шараларын алу құқығы белгіленген кезде әлеуетті алушыға 1414 бірыңғай байланыс орталығынан SMS хабарлама жіберіледі. Хабарламаны алған азамат оның келісімі туралы оған жауап беруі керек.
Өтінішті рәсімдеу және әлеуметтік төлемді немесе төлемді тағайындау автоматты режимде жүзеге асырылады, содан кейін қаражат алушының банктік шотына аударылады.
Алаяқтық қаупін болдырмау үшін 1414 бірыңғай байланыс орталығынан алынған SMS хабарламаларына жауап беру қажет екенін ескереміз.
Барлық сұрақтар бойынша 1414 телефоны бойынша байланыс орталығына хабарласыңыз. Қоңырау шалу тегін.