Қазір баспалар да, балама оқулықтар да бар. Мұғалімдерге олардың арасынан ең ыңғайлы және оңай оқытылатынды таңдау қиынға соғады. Сондықтан тәуелсіз сарапшылар отандық оқулықтардың мазмұнына шолу жасай бастады, деп хабарлайды kaskelen.kz порталы.
Сарапшының айтуынша, әлеуметтік желілердің бірінен «Білім берудегі оқу-әдістемелік кешендерге енген жаңа өзгерістер мен толықтырулармен таныстыру» жоспарланған іс-шарасы туралы білген. Алматы қаласындағы мемлекеттік және жеке меншік бастауыш және мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің басшылары мен әдіскерлеріне арналған хабарлама. Ол еліміздегі ең ірі баспалардың бірі “Алматыкітаптің” Абай атындағы кітап үйіне орай ұйымдастырылған. Келген бетте семинарға жиналған мұғалімдердің өңі қалың екені байқалды. Оның айтуынша, мұғалімдер жаңа оқулықтарға қызығушылық танытады. Бұл факт, яғни жауапты тұлғалардың өз ісіне деген көзқарасы қуантады.
Іс-шара барысында интерактивті тақтада Білім министрлігінің 2024-2025 оқу жылына арналған бұйрығымен бекітілген баспаның оқу құралдарының мазмұны иллюстрацияланған презентация материалдары көрсетілді. Оқулықтың авторлары бірінен соң бірі жеңіс тұғырына көтеріліп, өздері жасаған оқу құралдарының мазмұны мен артықшылықтарына тоқталып, балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеуге байланысты өзекті тақырыптарға тоқталды. Ол баланы оқытудағы өзінің кәсіби әдістері мен әдістерімен бөлісті.
Осыған байланысты баспа оқулықтарының авторлары профессорлардан, ғылым кандидаттарынан және облыс мектептерінің үздік мұғалімдерінен құралғанын атап өткен жөн. Бір сөзбен айтқанда, оқулықтарда оқыту да, ғылым да, әдістер мен тәжірибелер де бар.
“Алматыкітап” баспасы әзірлеген “еңбекке баулу”, “цифрлық сауаттылық” пәндері бойынша оқулықтар көпшілікке ұнады. Өйткені бұл кітаптарда ұлттық құндылықтарды дәріптеуге ерекше көңіл бөлінеді. Оқулықтардың әрбір беті, әрбір тапсырма – ата-бабаларымыз салған сара жолы. Мысалы, 3-5 жас аралығындағы балаларға арналған оқу-әдістемелік кешенде Қазақстанның халықтық қолданбалы өнері негізінде “Киіз басу”, “Асық” дамытушы курстар ретінде біріктірілген.
Сурет салу кезінде жүннің ерекшеліктерін түсіндіре отырып, жүннен бұралған жіптерді қатты қыспай дұрыс ұстай білу, түрлі-түсті жүнді қолдана білу, басқа түспен араластырмас бұрын жақсы дайындалған композицияны қолдануды үйрену және оларды қалай кептіру керек, қарапайым сюжеттік композициялар жасауды, бір заттың немесе әр түрлі заттардың сызбасын қайталауды, кескінді тұтас параққа орналастыруды, негізгі түстерді және олардың реңктерін (қызғылт, көк, сұр), сонымен қатар сол объектілердің қайталанатын құрылысын қамтиды. Сондай-ақ жеке бұл өскелең ұрпақтың қоршаған ортаның сұлулығын сезіне білуіне, сондай-ақ қазақ халқының және басқа халықтардың өнер туындыларына, киіз үй бұйымдарына, тұрмыстық заттарға, сәндік-қолданбалы өнерге деген қызығушылығын дамытуға ықпал етеді.
Барлық оқулықтарда аудио және визуалды материалдары бар QR-кодтары, сондай-ақ мұғалімдерге арналған қысқа мерзімді жоспарлар бар. Мұны баспа оқулықтарының басты артықшылығы деп атауға болады.
Семинар соңында қағаз оқулықтармен қатар TopIQ.kz білім беру платформасында түсіндіру жұмыстары да жүргізілді. TopIQ.kz платформада 147 электронды оқулық, мектепке дейінгі білім беру құралдары мен көркем әдебиет бар.
Барлық интерактивті тапсырма логикаға, оқушылардың шығармашылық ойлауы мен есте сақтау қабілетін жақсартуға арналған. Осы жылдан бастап қосымша платформаға жасанды интеллект модельдеріне негізделген “Qamqor” көмекші құралы енгізілді. Жасанды интеллект студенттерге сабақ барысында жіберген қателіктерін түсінуге және қайта түзетуге, сондай-ақ күрделі тақырыптарды тереңірек зерттеу үшін қосымша ресурстармен қамтамасыз ете отырып, дереу кері байланыс беруге мүмкіндік береді.