“Азаматтарға арналған үкімет“ мемлекеттік корпорациясы “ КЕАҚ 2024 жылғы 30 шілдеде кадастрлық паспорттың не екенін және оны Қазақстанда қалай алуға болатынын айтты, деп хабарлайды kaskelen.kz.
Мемлекеттік корпорация бұл құжат негізінен жаңа нысандарға ресімделетінін атап өтті. Қайталама тұрғын үйде меншік иесінің қалауы бойынша немесе сипаттамалары өзгерген кезде рәсімделеді.
“Бұл жер учаскелерінің, ғимараттар мен құрылыстардың техникалық және сәйкестендіру сипаттамаларын қамтитын құжат. 2023 жылдың 1 шілдесінен бастап ол пәтерге, үйге, гаражға техникалық паспортты алып тастады, ал қалаларда бұл учаскеге мемлекеттік акт та алынып тасталды“. “Азаматтарға арналған үкімет“ мемлекеттік корпорациясы“, – деп келтіреді КЕАҚ.
Кадастрлық паспортты дайындауға тапсырыс беруге болады:
- ХҚКО арқылы;
- электрондық үкімет порталы арқылы.
ХҚКО арқылы өтініш берген кезде азаматтарға:
- жылжымайтын мүлік иесінің жеке куәлігі немесе сенімхаты;
- жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжат (сатып алу–сату, сыйға тарту шарты және т. б.);
- кадастрлық паспортты дайындағаны үшін төлемді растау.
“Өтініш беріп, аванстық төлем жасағаннан кейін маман өлшеу және техникалық тексеру үшін келеді. Осыдан кейін төлемнің екінші бөлігін енгізу қажет – бұл тұрғын үйдің ауданы мен сипаттамаларына байланысты.
Мемлекеттік корпорация құжаттың қағаз түрінде де, электрондық форматта да берілетінін нақтылады. “Кадастрлық паспортты дайындау мерзімі жылжымайтын мүлік объектісінің түріне байланысты үш күннен 10 жұмыс күніне дейін“, – деп толықтырды “Азаматтарға арналған үкімет“мемлекеттік корпорациясы“ КЕАҚ.